İç içe geçmiş problem kurma öğretimi yaklaşımının beşinci sınıf öğrencilerinin serbest problem kurma becerileri üzerindeki etkisi (Record no. 2110)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 00644na a2200205 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 146141
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı koha_MİRAKIL
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20201122232855.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 120918b tu 000 0
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu CY-NiAOA
Kataloglama Dili tur
Çeviri Kurumu CY-NiAOA
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
082 ## - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ
Sınıflama Numarası BOY TEZ 2012
090 ## - YEREL YER NUMARASI
Yerel Yer Numarası BOY TEZ 2012
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Boyacıoğlu, Burçin
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık İç içe geçmiş problem kurma öğretimi yaklaşımının beşinci sınıf öğrencilerinin serbest problem kurma becerileri üzerindeki etkisi
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Lefkoşa
Yayınevi [yayl.y.]
Yayın Tarihi 2012
Place of manufacture AÖA
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 65 s.
Boyutları 29 cm.
502 ## - TEZ NOTU
Tez Notu Danışman: Osman Cankoy
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Sınıflama Kaynağı Dewey Decimal Classification
Materyal Türü Kitap
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Kullanım Kısıtlamaları Kredi için değil Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Maliyet, Alış Fiyatı Toplam Ödünçverme Yer Numarası Son Görülme Tarihi Maliyet, Yenileme Fiyatı Fatura Tarihi Materyal Türü
    Dewey Decimal Classification     Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi 18/09/2012 0.00   BOY TEZ 2012 18/09/2012 0.00 18/09/2012 Kitap