Image from Google Jackets

Ebeveyn tutumları ve okul öncesi çocukların davranışları: Yeni Erenköy örneği./ Sedef Yıkıcı.

By: Material type: TextTextLanguage: Turkish Publication details: [Lefkoşa]: [yayl. y.], 2024.Description: 40 s.; 30 cmDDC classification:
  • YIK TEZ 2024
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Kitap Kitap Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi Tez Rafı YIK TEZ 2024 (Browse shelf(Opens below)) Not For Loan
Browsing Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi shelves, Shelving location: Tez Rafı Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available
YEN TEZ C.2 2021 2020 kolej giriş sınavı birinci aşama 'İngilizce' başarısının incelenmesi./ YER TEZ 2024 İlkokul 5. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine karşı tutumları./ YEŞ TEZ 2018 İlköğretim 3. sınıfta görülen istenmeyen öğrenci davranışlarının ve öğretmenlerin bu davranışlar ile baş etmek için kullandıkları çözüm yollarının incelenmesi./ YIK TEZ 2024 Ebeveyn tutumları ve okul öncesi çocukların davranışları: Yeni Erenköy örneği./ YIL TEZ 2024 Atatürk Öğretmen Akademisi öğretmen adaylarının branş dersleri ile ilgili mesleki öz yeterlilik algıları./ YOR TEZ 2019 İlkokul üçüncü sınıf düzeyindeki öğrencilerin çözümü olmayan/eksik bilgi içeren matematik problemlerine yaklaşımları: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti örneği./ YOR TEZ 2019 İlkokul üçüncü sınıf düzeyindeki öğrencilerin çözümü olmayan/eksik bilgi içeren matematik problemlerine yaklaşımları: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti örneği./

Danışman: Çise Çavuşoğlu

There are no comments on this title.

to post a comment.