İlkokul birinci devre öğretmenlerinin dikkat çekme yöntemlerinden yararlanma durumları (Record no. 907)
[ view plain ]
000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00623na a2200205 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
Control Dosyası | 130717 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | koha_MİRAKIL |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20201122232834.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 100826b tu 000 0 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | CY-NiAOA |
Kataloglama Dili | tur |
Çeviri Kurumu | CY-NiAOA |
041 ## - DİL KODU | |
Metin ya da ses kaydının dil kodu | tur |
082 ## - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | 371.3 |
Cutter numarası | ÖZD |
090 ## - YEREL YER NUMARASI | |
Yerel Yer Numarası | 371.3 ÖZD 1999 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Özder, Nazan |
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | İlkokul birinci devre öğretmenlerinin dikkat çekme yöntemlerinden yararlanma durumları |
Sorumluluk Bildirimi | Nazan Özder, danış. Şeniz K.Köseoğlu |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | Lefkoşa |
Yayınevi | Atatürk Öğretmen Koleji |
Yayın Tarihi | 1999 |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | 47 s. |
Boyutları | 30 cm |
502 ## - TEZ NOTU | |
Tez Notu | Bitirme Tezi |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) | |
Sınıflama Kaynağı | Dewey Decimal Classification |
Materyal Türü | Kitap |
Geri Çekilme Durumu | Kayıp Durumu | Sınıflandırma Kaynağı | Kullanım Kısıtlamaları | Kredi için değil | Koleksiyon Kodu | Kalıcı Konum | Mevcut Konum | Kayıt Tarih | Maliyet, Alış Fiyatı | Toplam Ödünçverme | Yer Numarası | Demirbaş Numarası | Son Görülme Tarihi | Maliyet, Yenileme Fiyatı | Fatura Tarihi | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Yetişkin Bölümü | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | 26/08/2010 | 0.00 | 371.3 ÖZD 1999 | AA000999 | 26/08/2010 | 0.00 | 26/08/2010 | Kitap |