İlkokul sınıf öğretmenlerinin, matematiksel modellemelerin matematik öğretimine katkısı ve öğrencilerin matematiksel modellemeler ile ilgili bilgi ve becerileri üzerine görüşleri./ (Record no. 5506)
[ view plain ]
000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00676nam a2200181 4500 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | KOHA_MİRAKIL |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20241214150214.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 220615b ||||| |||| 00| 0 eng d |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | CY-NiKUTUP |
Kataloglama Dili | eng |
Çeviri Kurumu | CY-NiKUTUP |
041 ## - DİL KODU | |
Metin ya da ses kaydının dil kodu | tur |
082 00 - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | ÖZL TEZ 2022 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Özlem, Ahmet Rıfkı |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | İlkokul sınıf öğretmenlerinin, matematiksel modellemelerin matematik öğretimine katkısı ve öğrencilerin matematiksel modellemeler ile ilgili bilgi ve becerileri üzerine görüşleri./ |
Sorumluluk Bildirimi | Ahmet Rıfkı Özlem. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | Lefkoşa: |
Yayınevi | [yayl. y.], |
Yayın Tarihi | 2022. |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | 35 s.; |
Boyutları | 30 cm. |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | Danışman: Engin Baysen |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) | |
Sınıflama Kaynağı | Dewey Decimal Classification |
Materyal Türü | Kitap |
Geri Çekilme Durumu | Kayıp Durumu | Sınıflandırma Kaynağı | Kredi için değil | Koleksiyon Kodu | Kalıcı Konum | Mevcut Konum | Raf Yeri | Kayıt Tarih | Toplam Ödünçverme | Yer Numarası | Demirbaş Numarası | Son Görülme Tarihi | Fatura Tarihi | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Not For Loan | Yetişkin Bölümü | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | Tez Rafı | 15/06/2022 | ÖZL TEZ 2022 | ÖZL TEZ 2022 | 15/06/2022 | 15/06/2022 | Kitap |