Activate! (Record no. 4299)
[ view plain ]
000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00601na a2200229 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
Control Dosyası | 172214 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | koha_MİRAKIL |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20201122232933.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 171116b tu 000 0 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 9781405884143 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | CY-NiAOA |
Kataloglama Dili | tur |
Çeviri Kurumu | CY-NiAOA |
041 ## - DİL KODU | |
Metin ya da ses kaydının dil kodu | eng |
082 ## - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | 428 FLO |
090 ## - YEREL YER NUMARASI | |
Yerel Yer Numarası | 428 FLO |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Florent, Jill |
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Activate! |
Alt Eseradı vb. | workbook |
Sorumluluk Bildirimi | Jill Florent and Suzanne Gaynor. ; ill: Andrew Painter |
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ | |
Basım Bildirimi | 1st. edi. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | Harlow |
Yayınevi | Pearson Longman |
Yayın Tarihi | 2008 |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | 96 p. |
Boyutları | 21.5 cm. |
700 ## - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Gaynor, Suzanne |
9 (RLIN) | 2866 |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) | |
Sınıflama Kaynağı | Dewey Decimal Classification |
Materyal Türü | Kitap |
Geri Çekilme Durumu | Kayıp Durumu | Sınıflandırma Kaynağı | Kullanım Kısıtlamaları | Kredi için değil | Kalıcı Konum | Mevcut Konum | Kayıt Tarih | Maliyet, Alış Fiyatı | Toplam Ödünçverme | Yer Numarası | Demirbaş Numarası | Son Görülme Tarihi | Maliyet, Yenileme Fiyatı | Fatura Tarihi | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | 16/11/2017 | 0.00 | 428 FLO | AA007185 | 16/11/2017 | 0.00 | 16/11/2017 | Kitap |