Okulu yeniden kurmak (Record no. 426)
[ view plain ]
000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00667na a2200241 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
Control Dosyası | 123625 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | koha_MİRAKIL |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20201122232827.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 110510b tu 000 0 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 9755917845 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | CY-NiAOA |
Kataloglama Dili | tur |
Çeviri Kurumu | CY-NiAOA |
041 ## - DİL KODU | |
Metin ya da ses kaydının dil kodu | tur |
082 ## - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | 371 SCH |
090 ## - YEREL YER NUMARASI | |
Yerel Yer Numarası | 371 SCH |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Schlechty, Philip C. |
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Okulu yeniden kurmak |
Sorumluluk Bildirimi | Çev.: Yüksel Özden |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | İstanbul |
Yayınevi | Nobel Yayın Dağıtım |
Yayın Tarihi | 2005 |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | 226 s. |
Boyutları | 23 cm. |
740 ## - EK GİRİŞİ - FARKLI/DEĞİŞİK ESER ADI | |
Farklı Eser Adı | Shaking up the schoolhouse |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) | |
Sınıflama Kaynağı | Dewey Decimal Classification |
Materyal Türü | Kitap |
Geri Çekilme Durumu | Kayıp Durumu | Sınıflandırma Kaynağı | Kullanım Kısıtlamaları | Kredi için değil | Koleksiyon Kodu | Kalıcı Konum | Mevcut Konum | Kayıt Tarih | Maliyet, Alış Fiyatı | Toplam Ödünçverme | Yer Numarası | Demirbaş Numarası | Son Görülme Tarihi | Maliyet, Yenileme Fiyatı | Fatura Tarihi | Materyal Türü | Genel / Bağış Notu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Yetişkin Bölümü | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | 14/10/2009 | 0.00 | 371 SCH | AA004654 | 14/10/2009 | 0.00 | 14/10/2009 | Kitap | Şua piramit yayıncılık |