Okul öncesi 5-6 yaş çocuklarında yaratıcılık düzeylerine tangramın etkisi? (Record no. 284)
[ view plain ]
000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00617na a2200205 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
Control Dosyası | 123130 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | koha_MİRAKIL |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20201122232825.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 090910b tu 000 0 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | CY-NiAOA |
Kataloglama Dili | tur |
Çeviri Kurumu | CY-NiAOA |
041 ## - DİL KODU | |
Metin ya da ses kaydının dil kodu | tur |
082 ## - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | 370.157 |
Cutter numarası | KAR |
090 ## - YEREL YER NUMARASI | |
Yerel Yer Numarası | 370.157 KAR 2009 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Karabaşak, Burçin |
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Okul öncesi 5-6 yaş çocuklarında yaratıcılık düzeylerine tangramın etkisi? |
Alt Eseradı vb. | aöa okul öncesi öğretmenliği bölümü |
Sorumluluk Bildirimi | Burçin Karabaşak |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | Lefkoşa |
Yayınevi | [yay.y.] |
Yayın Tarihi | 2009 |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | 68 s. |
Boyutları | 32 cm. |
502 ## - TEZ NOTU | |
Tez Notu | Tez |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) | |
Sınıflama Kaynağı | Dewey Decimal Classification |
Materyal Türü | Kitap |
Geri Çekilme Durumu | Kayıp Durumu | Sınıflandırma Kaynağı | Kullanım Kısıtlamaları | Kredi için değil | Koleksiyon Kodu | Kalıcı Konum | Mevcut Konum | Kayıt Tarih | Maliyet, Alış Fiyatı | Toplam Ödünçverme | Yer Numarası | Demirbaş Numarası | Son Görülme Tarihi | Maliyet, Yenileme Fiyatı | Fatura Tarihi | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Yetişkin Bölümü | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | 10/09/2009 | 0.00 | 370.157 KAR 2009 | AA006065 | 10/09/2009 | 0.00 | 10/09/2009 | Kitap |