K.K.T.C.'de ilkokul döneminde uygulanan kaynaştırma eğitimine ilişkin Atatürk Öğretmen Akademisi sınıf öğretmenliği 4. sınıf öğrencilerinin yeterlilikleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi (Record no. 2608)
[ view plain ]
000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00648na a2200193 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
Control Dosyası | 151980 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | koha_MİRAKIL |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20201122232904.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 131023b tu 000 0 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | CY-NiAOA |
Kataloglama Dili | tur |
Çeviri Kurumu | CY-NiAOA |
041 ## - DİL KODU | |
Metin ya da ses kaydının dil kodu | tur |
082 ## - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | ZEY TEZ 2013 |
090 ## - YEREL YER NUMARASI | |
Yerel Yer Numarası | ZEY TEZ 2013 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Zeybek, Ayşe |
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | K.K.T.C.'de ilkokul döneminde uygulanan kaynaştırma eğitimine ilişkin Atatürk Öğretmen Akademisi sınıf öğretmenliği 4. sınıf öğrencilerinin yeterlilikleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | Lefkoşa |
Yayın Tarihi | 2013 |
Place of manufacture | AÖA |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | 37 s. |
Boyutları | 29 cm. |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) | |
Sınıflama Kaynağı | Dewey Decimal Classification |
Materyal Türü | Kitap |
Geri Çekilme Durumu | Kayıp Durumu | Sınıflandırma Kaynağı | Kullanım Kısıtlamaları | Kredi için değil | Kalıcı Konum | Mevcut Konum | Kayıt Tarih | Maliyet, Alış Fiyatı | Toplam Ödünçverme | Yer Numarası | Son Görülme Tarihi | Maliyet, Yenileme Fiyatı | Fatura Tarihi | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | Atatürk Öğretmen Akademisi Kütüphanesi | 23/10/2013 | 0.00 | ZEY TEZ 2013 | 23/10/2013 | 0.00 | 23/10/2013 | Kitap |