İlköğretim okulu 1-5. sınıflarda bulunan dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan öğrencilerin özellikleri ve özel eğitime gereksinimli olan öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programlarının oluşturulması ile ilgili sınıf öğretmenlerinin çalışmaları aöa sınıf öğretmenliği bölümü
Miralay, Gözde
İlköğretim okulu 1-5. sınıflarda bulunan dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan öğrencilerin özellikleri ve özel eğitime gereksinimli olan öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programlarının oluşturulması ile ilgili sınıf öğretmenlerinin çalışmaları aöa sınıf öğretmenliği bölümü Gözde Miralay - Lefkoşa [yay.y.] 2009 - Vİ, 50 s. 32 cm.
Tez
371.9 / MIR
İlköğretim okulu 1-5. sınıflarda bulunan dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan öğrencilerin özellikleri ve özel eğitime gereksinimli olan öğrenciler için bireyselleştirilmiş eğitim programlarının oluşturulması ile ilgili sınıf öğretmenlerinin çalışmaları aöa sınıf öğretmenliği bölümü Gözde Miralay - Lefkoşa [yay.y.] 2009 - Vİ, 50 s. 32 cm.
Tez
371.9 / MIR